Pielęgniarki i pielęgniarze - potrzebni czy nie?

Więcej
2013/01/01 13:23 #8643 przez ksieeciu
Witam serdecznie.
Jestem studentem ratownictwa medycznego (I rok).
Jeszcze nic nie wiem o tej pracy, tak jak zapewne Wy o niej wiecie, wykonując codziennie zawód Ratownika.
Po pół roku zauważam, według mnie taką trochę patologię jak istniej w PRM w Polsce. A mianowicie chodzi o obecność w karetką pielęgniarzy i pielęgniarek. Chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat: Czy w ZRM potrzebni są pielęgniarze lub pielęgniarki?
Prosiłbym o wypowiedź, nie tylko Pielęgniarzy lub Pielęgniarek, bo znając życie będą wielce oburzeni tym postem. Ale chciałbym poznać opinie Ratowników, jak ja to nazywam z krwi i kości :)

Moja opinia jest tak, że są nie potrzebni. Dlaczego tak sądzę?
Mam kolegę i koleżankę, którzy skończyli Ratownictwo Medyczne i są bez pracy. Wkurza mnie to, że oni na prawdę mają pasję do tego. To w sumie dzięki nim jestem na tym kierunku i chcę ratować ludzkie życie. Nie mają pracy, bo jak to usłyszeli nie ma wolnych wakatów. Pewnie dlatego, że jakaś oburzona pielęgniarka czy pielęgniarz bierze sobie dodatkowe dyżury w ZRM, bo za mało zarabia. Przykro mi to stwierdzić, ale często spotykałem się z chamstem w karetkach u ludzi z napisem z tyłu Pielęgniarz niż Pielęgniarka.
Wkurza mnie to, że oni mają mnóstwo możliwości, alternatywnych miejsc pracy a pchają się na siłę do karetek. Jest to żałosne. A później kozaczą i się popisuje, że jakiś pielęgniarz jest kierownikiem zespołu i wchodzi to karetki, a tam reszta załogi musi się mu kłaniać.
Wybaczcie, jeżeli kogoś tym obrażam, albo jeżeli pomyliłem się i zrobiłem temat, którego nie zauważyłem że był juz poruszony.
Po prostu chce mieć później po studiach normalną pracę, z której będę usatysfakcjonowany, która jest moim marzeniem od 15 roku życia i nie chce żeby zamiast mnie, jeździł jakiś pielęgniarz czy pielęgniarka, która chce sobie dorobić.