- Otrzymane podziękowania: 0
Pytanie do ratowników medycznych- proszę o pomoc.
- ander456
- Autor
- Wylogowany
- Początkujący
Mniej
Więcej
2010/02/05 10:03 #2892
przez ander456
Pytanie do ratowników medycznych- proszę o pomoc. was created by ander456
Witam, nazywam się Andrzej Potolczyk, jestem pszczelarzem, prowadzę niewielką 12 pniową pasiekę pod Radomiem. Od 1,5 roku prowadzę forum internetowe, na którym pszczelarze dyskutują na różne tematy, a także wzajemnie sobie pomagają. Chciałem przeprowadzić małe szkolenie dla nich. Nie wiem czy każdy zdaje sobie sprawę, że pszczoły to nie zabawka. Prosiłbym o wypisanie mi leków przeciw:alergicznych/wstrząsowych/dusznościowych. Nie znam się na medycynie, ale uważam że każdy pszczelarz powinien mieć jednak zestaw leków i sprzętu do iniekcji w razie wszelkich wypadków w swojej małej apteczce pasiecznej. Proszę także lekarza/pielęgniarkę o opisanie procedury jak należy wkłuć igłę domięśniowo/dożylnie jak powinno się reagować gdy osoba zasłabnie przy ulu w wyniku dużej ilości jadu wprowadzonego przez pszczoły. Jakie czynności I pomocy należy wykonać? Prosiłbym o opisanie wykonywania reanimacji, a także innych czynności, które powinno się wykonać na nieprzytomnej osobie. Jak jest z adrenaliną? Jakie są rodzaje strzykawek, jakie dawki? Proszę o rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Jeśli zadałem pytanie w złej rubryce to proszę Administratora forum o przeniesienie do innej. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam - ander456
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- mangus
- Wylogowany
- Moderator
- dum spiro spero
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 1
2010/02/05 17:18 #2894
przez mangus
mangus
[color=]Śmierć stabilizuje stan pacjenta[/color]
Replied by mangus on topic O:Pytanie do ratowników medycznych- proszę o pomoc.
Witam.