Pytanie do ratowników medycznych- proszę o pomoc.

Więcej
2010/02/05 10:03 #2892 przez ander456
Witam, nazywam się Andrzej Potolczyk, jestem pszczelarzem, prowadzę niewielką 12 pniową pasiekę pod Radomiem. Od 1,5 roku prowadzę forum internetowe, na którym pszczelarze dyskutują na różne tematy, a także wzajemnie sobie pomagają. Chciałem przeprowadzić małe szkolenie dla nich. Nie wiem czy każdy zdaje sobie sprawę, że pszczoły to nie zabawka. Prosiłbym o wypisanie mi leków przeciw:alergicznych/wstrząsowych/dusznościowych. Nie znam się na medycynie, ale uważam że każdy pszczelarz powinien mieć jednak zestaw leków i sprzętu do iniekcji w razie wszelkich wypadków w swojej małej apteczce pasiecznej. Proszę także lekarza/pielęgniarkę o opisanie procedury jak należy wkłuć igłę domięśniowo/dożylnie jak powinno się reagować gdy osoba zasłabnie przy ulu w wyniku dużej ilości jadu wprowadzonego przez pszczoły. Jakie czynności I pomocy należy wykonać? Prosiłbym o opisanie wykonywania reanimacji, a także innych czynności, które powinno się wykonać na nieprzytomnej osobie. Jak jest z adrenaliną? Jakie są rodzaje strzykawek, jakie dawki? Proszę o rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Jeśli zadałem pytanie w złej rubryce to proszę Administratora forum o przeniesienie do innej. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam - ander456

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2010/02/05 17:18 #2894 przez mangus
Witam.