Problemy etyczno- prawne w pracy ratownika

Więcej
2010/04/06 09:34 #3138 przez motyl
Witam! Jestem studentką 6 semestru Ratownictwa Medycznego i pisze prace na temat " Problemy etyczno- prawne w pracy ratownika medycznego" Byłabym wdzięczna gdybyście podzielili się ze mną swoim spostrzeżeniami na ten temat. Z góry dziękuję.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2010/04/06 11:13 #3139 przez ww61
Problemy są po to aby ich unikać.Jak to zrobić?Wystarczy pracując na stanowisku ratownika być ratownikiem,nie lekarzem.Tak jak serial Na dobre i na złe w znaczny sposób zmienił spojrzenie pacjentów na problemy zdrowia tak serial DR HOUSE sprawił,że mimo swych niezaprzeczalnych wartości przydatnych w pracy ratownika(daje do myślenia) sprawił ,że ratownicy zamiast postępować zgodnie z założeniami zawodu po dwóch lub trzech latach nauki starają się być lekarzami.Postępujmy zgodnie z naszymi kompetencjami nie traktując pacjentów jak wrogów a problemy etyczno-prawne nie będą nas dotyczyć. ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2010/04/07 08:53 #3144 przez Darth Vader
Replied by Darth Vader on topic O:Problemy etyczno- prawne w pracy ratownika
ww61 napisał:

Problemy są po to aby ich unikać.

Problemy są po to, żeby je rozwiązywać. Skoro ich unikasz to znaczy, że ich nie masz.

...Tak jak serial Na dobre...tak serial DR HOUSE...

Oto niewyczerpane źródło wiedzy i motywacji...

Ciemna strona ratownictwa medycznego
Bez turbo (ze specjalną dedykacją dla ww61)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2010/04/07 10:33 #3145 przez ww61
Jeśli się nawarzy piwa to trzeba je wypić

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2010/04/18 10:40 #3176 przez motyl
Może ktoś jeszcze podzieli się swoim doświadczeniem i napisze z jakimi problemami etycznymi bądź prawnymi spotyka się ratownik w swojej codziennej pracy.