Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

W izbie przyjęć pogotowia zamiast pomocy otrzymała kilka cierpkich uwag. Z bólami przez długie korytarze doszła na oddział ginekologii. Stąd trafiła do jarosławskiego szpitala. – A mogło być różnie. Godziny porodu nikt sobie nie wybiera – mówi teściowa pacjentki.

Barbara Dobek z Gorliczyny czekała na swój trzeci poród. We wtorek, 14 czerwca, około południa rozpoczęły się bóle. – Były delikatne. Poczekałam na męża. Wrócił po czternastej. Został z dwójką dzieci, a ja ze szwagierką Iwoną pojechałyśmy do szpitala. Wiedziałam, że w przeworskim szpitalu dezynfekują salę porodową. Ale lekarz prowadzący kazał się tam zgłosić. Obiecał, że mnie zbada i odeśle karetką do innego szpitala – opowiada. Obie kobiety poszły na oddział patologii. Zastały tam zamknięte drzwi. Udały się więc do pogotowia ratunkowego, a tu spotkała je niemiła niespodzianka.

– Panie w izbie przyjęć nie były zainteresowane udzieleniem pomocy. Na nic były moje tłumaczenia, że bóle się nasilają, a trzeci poród może odbyć się szybciej. Upierała się, żebym zorganizowała sobie prywatny transport albo poszukała prywatnej kliniki – tłumaczy pani Barbara.
Dyrektor Samodzielnego Publicznego ZOZ w Przeworsku Józef Więcław przeprasza za tę sytuację. – To jest słowo przeciw słowu. Pani mówi swoje, a personel swoje. Przeanalizowałem całą sytuację i nie znalazłem żadnych błędów medycznych.

Źródło: zycie.pl

Twoja reakcja na artykuł?

Komentarze  

blondi1602
+1 #1 blondi1602 2011-06-23 19:06
,,Żadnych błędów medycznych", ale logika w medycynie to podobno podstawa, ale tu logiki zabrakło. Wg mnie pomoc powinna być udzielona każdemu pacjentowi.
Zgłoś administratorowi
R05k
0 #2 R05k 2011-06-23 20:04
Blondi gdyby pomoc była udzielana każdemu pacjentowi to szpital by zbankrutował. Ale w tym przypadku personel który tak się zachowywał powinien zostać ukarany chodź by utratą premii.
Zgłoś administratorowi
ww61
0 #3 ww61 2011-06-24 00:04
Dzięki mediom pogotowie ratunkowe,które już dawno zastąpiło ratownictwo medyczne dysponuje izbą przyjęć.Izba przyjęć każdego szpitala dysponuje lekarzem izby przyjęć.Jak się ma zachować personel izby przyjęć jeśli lekarz izby przyjęć jest niedostępny?Dla czego lekarz prowadzący wprowadza w błąd pacjentkę narażając ją na zbędne komplikacje?Trz eba było wezwać do szpitala zespół ratownictwa i po sprawie nawet jeśli urazi to wyznawców teorii,że ratownictwo nie służy pacjentom
Zgłoś administratorowi
R05k
-1 #4 R05k 2011-06-24 02:45
Racja kolego ww61 mnie porażą np. sytuacja że pacjent czubkolandu z zawałem musi być wystawiony za bramę żeby mogła być mu udzielona pomoc ,,wysłana karetka", bo na terenie szpitala nfz nie płaci za udzieoną pomoc przez zespół zrm.
Zgłoś administratorowi
blondi1602
-1 #5 blondi1602 2011-06-24 17:55
No ale w końcu od tego jest służba medyczna, czy jak się to tam zwie, żeby innym pomagać, no nie? A nie po to żeby spać na dyżurach, albo być nieobecnym...
Zgłoś administratorowi

Aby dodać komentarz, zaloguj się!

 

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account