Od początku istnienia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, pacjenci skarżą się na jego funkcjonowanie - głównie na zbyt długi czas oczekiwania i na pracę lekarzy. Liczne skargi wpływają także do Starostwa Powiatowego - czytamy w portalu gazeta-olawa.pl
Ze sprawozdania pełnomocnika ds. pacjenta, dotyczącego skarg i wniosków na SP ZOZ w Oławie wynika, że najwięcej zastrzeżeń pacjenci mają do działalności SOR. Skargi pisemne przekazano dyrektorowi szpitala, w celu ustosunkowania się.
Jakość usług, świadczonych przez SOR, sprawdzała pełnomocnik ds. pacjenta, Barbara Wojtasik. Kilka razy była na oddziale, rozmawiała także z pacjentami, korzystającymi z nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.
Z obserwacji wynikły wnioski, które zdaniem pełnomocnika podniosą poziom świadczonych usług.
Czytaj więcej: gazeta-olawa.pl