Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Od początku istnienia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, pacjenci skarżą się na jego funkcjonowanie - głównie na zbyt długi czas oczekiwania i na pracę lekarzy. Liczne skargi wpływają także do Starostwa Powiatowego - czytamy w portalu gazeta-olawa.pl

Ze sprawozdania pełnomocnika ds. pacjenta, dotyczącego skarg i wniosków na SP ZOZ w Oławie wynika, że najwięcej zastrzeżeń pacjenci mają do działalności SOR. Skargi pisemne przekazano dyrektorowi szpitala, w celu ustosunkowania się.

Jakość usług, świadczonych przez SOR, sprawdzała pełnomocnik ds. pacjenta, Barbara Wojtasik. Kilka razy była na oddziale, rozmawiała także z pacjentami, korzystającymi z nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.

Z obserwacji wynikły wnioski, które zdaniem pełnomocnika podniosą poziom świadczonych usług.

Czytaj więcej: gazeta-olawa.pl

Twoja reakcja na artykuł?

Aby dodać komentarz, zaloguj się!

 

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account