Zaloguj
x
x
Zarejestruj
x

×
Informacja

Drodzy Użytkownicy, zanim napiszecie cokolwiek zapoznajcie się z REGULAMIN -em Forum. Zakładając nowy temat upewnijcie się czy już taki sam lub podobny nie został założony wcześniej.

co po szkole ?

Więcej
2009/06/14 19:03 #2152 przez wojtster
wojtster stworzył temat: co po szkole ?
czy szkoła bez dyplomu coś daje?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/06/15 13:51 #2156 przez capsel
O:co po szkole ?
kończąc szkolę otrzymujesz świadectwo ukończenia ale prawo do wykonywania zawodu masz dopiero po otrzymaniu Dyplomu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Organ18
  • Organ18 Avatar
  • Wylogowany
  • mł. Ratownik
  • mł. Ratownik
  • Ratownictwo To Nie Nasza Praca I hobby Lecz Pasja
Więcej
2009/07/02 20:13 #2228 przez Organ18
O:co po szkole ?
Cześć wszystkim pewnie wiele osób kojarzy gdy zmagałem się z chorobą i pracą w ratownictwiem i z całą nauką :( Ale mam dla was dobre wieści czuje sie coraz to lepiej dostałem prace w transporcie sanitarnym jako noszowy wyjeździłem już sporo godzin i jest mega super i coraz to bardziej jestem za tym aby iść na medycyne :) temat : CO PO SZKOLE ????? a mianowicie za rok maturka chciałem iśc na "Ortopedie i traumatologie" , "Patomorfologie" lub na " Ratownictwo Medyczne" i jeżdżąc karetką czuje się jak Ratownik Medyczny hehe nawet wiele osób mnie pyta jak to jest być ratownikiem medycznym w karetce a ja tłumacze że jeszcze nie jestem hihi dziś była masakra w pracy bo musieliśmy w trójke znieść z 1 piętra faceta który ważył ponad 130 kg :/ krzesełko kardiologiczne trzeszczało a pacjent jeszcze narzekał na nas i chwytał się poręczy na klatce :/ masakra ale nie zraziło mnie to praca ciężka za grosze ale lubie pomagać ludzią od dziecka to robie i raczej chce zostać z Wami Ratownikami do końca :D Myślę że to dobry temat CO PO SZKOLE ?? każdy pownien się zastanowić co po Liceum , Technikum itd. chce robić, czy ratownictwo jest dla niego. Również ci którzy odbierają upragniony dyplomik Ratownika niech pomyślą czy wolą Szpital , Karetke czy Straż a może LPR . Ja od dziecka pomagam wielu ludzią widziałem wiele ale pewnie nie wszystko co wy którzy pracują po kilka dziesiąt lat ale ja wiem już co chce robić a wy ??

Mam na imię Romek mówią na mnie Organ w RM (narząd) albo Organista (w muzyce).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/07/29 12:06 #2282 przez Aneczka
O:co po szkole ?
co po szkole??? ymmmmm ja ratownictwo już dawno skończyłam sobie i w związku że są minimalne szanse na prace w zawodzie to przeszłam sobie na pielęgniarstwo ..... troche mniej ciekawe ale cóż........ każdy chyba powinien mieć świadomość tego że po skończeniu szkoły trzeba będzie się przekwalifikować , chociaz moje zawody akurat sa pokrewne....bo w tych czasach rynek pracy sie tak zmienia szybko że niewadomo zcy wybierać już to co nas interesuje czy to gdzie za 3 ,4 lata będzie praca

[img size=150]

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/07/31 06:24 #2287 przez huda
O:co po szkole ?
Witam
Aneczka masz świętą rację, że człowiek musi się przekwalifikować, ja na ten przykład po szkole średniej jestem....informatykiem :P i teraz robie ratownika, ale to dlatego, że ratownikiem chciałam być już jak zdobywałam zawód informatyka :) mimo że z tą informatyką to tak z przypadku, bo mnie to wcale nie kręci :)
odnośnie tego co po szkole, to ja długo musiałam dojrzeć do decyzji aby pójść na ratownictwo, dzięki temu wiem i jestem pewna co chcę w życiu robić :)

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich
Justysia

if you don\'t live for something you die for nothing

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/07/31 12:51 #2288 przez Aneczka
O:co po szkole ?
informatyka i ratownictwo yyyyyyyyy wogóle nie pokrene kierunki ale widzisz juz tak była w życiu........ ja za to mam bardziej pokrewniejsze........ i mam nadzieje że już nie będe musiała do trzeciego zawodu sie uczyć

[img size=150]

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Ania82ricko1stmangus

Ostatnie posty Forum Ratownik-med.pl

Więcej tematów »

 

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account