gototopgototop
Polish Belarusian Bulgarian Catalan Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French Georgian German Greek Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Latvian Lithuanian Macedonian Maltese Norwegian Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian Urdu
Choosing web hosting is always a challenge, please consider this hostmonster review and greengeeks review.
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Prowadzenie kursów...
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Prowadzenie kursów...

Prowadzenie kursów... 02/07/2012 19:58 #7319

Witam...Może prowadzi ktoś szkolenie z pierwszej pomocy na kursie nauki jazdy, jeśli tak to interesują mnie stawki za ile to robicie, czy jast to stawka godzinowa, czy od osoby, a może stała cena od kursu. Proszę o podpowiedź jestem początkujący i nie wiem w jaki sposób zacząć żeby się nie spalić już na samym począku.
  • medyc
  • ( Użytkownik )
  • Fresh Ratownik
  • Oklaski: 0

Odp: Prowadzenie kursów... 02/08/2012 11:54 #7320

stawki są różne... czytałem rozporządzenie (lecz nie pamiętam gdzie ) że stawka szkolenia prowadzonego przez ratownika powinna być równa stawce godzinowej etatowego nauczyciela. Do tego trzeba jeszcze doliczyć koszty materiałów jednorazowych których będziesz używał podczas szkolenia, zakup bądź wypożyczenie rzutnika, itp... nawet do wynajęcia sali...czasem.
Uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest stawka godzinowa, bo niezależnie od ilości osób na szkoleniu to i tak swoje musisz powiedzieć i pokazać..., choć i tak jest z tym różnie w zależności od umowy jaką będziesz zawierał. Powodzenia
  • tm212
  • ( Użytkownik )
  • Fresh Ratownik

Odp: Prowadzenie kursów... 02/08/2012 20:56 #7324

Witam
Musisz się także liczyć z tym, czy masz szkolić w dużym miejskim OSK czy w małym ośrodku na wsi. To również wpływa na stawkę. Z tego co się orientuję np. w Pile za 4-godzinny kurs można uzyskać 200 złotych.
Pozdrawiam
  • joanna.j23