Zaloguj
x
x
Zarejestruj
x

Praca

Więcej
2019/02/05 14:05 #12941 przez Maryla Drynkowska
Maryla Drynkowska stworzył temat: Praca
Laboratorium medyczne w Łodzi ( Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej) zaprasza do współpracy w punktach pobrań w godzinach dodatkowych
Pobieranie krwi oczywiście w godzinach porannych .Lokalizację pracy staramy się dopasować do miejsca pracy lub miejsca zamieszkania.Stawka godzinowa bardzo dobra .Dodatkowo procent od komercji.
Kontakt: najlepiej emailowy : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel 519 062 500

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Ania82

Ostatnie posty Forum Ratownik-med.pl

• nietakamloda12345 Avatar
    • Wady jamy ustnej
    • Dzień dobry. Z góry zaznaczam, że nie jestem lekarzem i szukam odpowiedzi na zapewne bardzo banalne pytanie. Nie mogę znaleźć nigdzie tej informacji, więc mam nadzieję, że jakaś dobra dusza udzieli mi odpowiedzi i zaspokoi ciekawość :) Otóż od zawsze, od urodzenia, mam na końcu języka kuleczkę. Nie jest to żadna krosta, wrzód, nie boli, normalny kawałek języka. Jakby ktoś przykleił mi na koniuszku koralika. Co to jest?...
    • W Państwowe Ratownictwo Medyczne / Dyskusja ogólna (PRM)
    • 2020/08/11 00:55
    • daria666666 Avatar
    • Informacje które mogą pomóc ratownikom medycznym
    • Czasem ratownicy nie mają żadnych informacji o poszkodowanym, dostają zawiadomienie, że ktoś leży w trawie nieprzytomny. Jedną z pierwszych rzeczy o jakich powinien pomyśleć ratownik jest związana z jego bezpieczeństwem, czyli trzeba mieć na uwadze, że ta osoba może być chora na chorobę zakaźną. Kolejną rzeczą są choroby rzadkie, przebyte operacje i nietypowe rzeczy dotyczące zdrowia danego człowieka, zazwyczaj wychodząc...
    • W Ratownictwo Medyczne / Ratowniczy Hyde Park
    • 2020/08/10 17:48
    • daria666666 Avatar
    • Stosowanie żelu do USG do defibrylacji