Ubranie

Więcej
2009/03/29 12:35 #1931 przez semiko
Ubranie was created by semiko
Witam,
jestem Pielęgniarką ze spec. na ratowniczą ..przechodzę z SORu na R i W i tu pytanie jak z ubraniami?? Dostaje się od szpitala czy trzeba kupić samemu?

A jeśli trzeba kupić to gdzie najlepiej? Jaki sklep polecacie ? :)

Jestem z Warszawy.

Pozdrawiam
Kasia

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/03/29 13:27 - 2009/03/29 13:28 #1932 przez shire
Replied by shire on topic Odp.:Ubranie
semiko napisał:

Witam,
jestem Pielęgniarką ze spec. na ratowniczą ..przechodzę z SORu na R i W i tu pytanie jak z ubraniami?? Dostaje się od szpitala czy trzeba kupić samemu?


Trudno wprost odpowiedzieć, na tak postawione pytanie.
Jeśli jesteś zatrudniona w tym samym zakładzie na umowę o pracę, ubranie ochronne winien zapewnić Ci pracodawca. Oczywiście dopuszcza się wtym temacie odstępstwa określone w kodeksie pracy.
Jeśli jesteś zatrudniona na umowie cywilno - prawnej, ubiór roboczy kupujesz sobie sama, chyba że zapisy tej umowy stanowią inaczej.

PS. U Ciebie jeszcze jeżdżą \"R\" i \"W\"?

Ratownikiem się nie bywa, ratownikiem się jest!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/03/30 19:36 #1933 przez ricko1st
Replied by ricko1st on topic Odp.:Ubranie
shire, czy to nie wszystko jedno jak literowo oznaczone są zespoły wyjazdowe?
semiko,podaj więcej szczegółów w kwestii umowy o pracę,jeśli masz kontrakt to ciuszki kupujesz we własnym zakresie,jeśli umowa na etacie to pracodawca powinien zapewnić konieczną odzież,ale z tym różnie bywa.
Czekam na więcej konkretów.
Pozdrawiam.

Najlepsi niech będą przygotowani na najgorsze !

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/04/01 05:53 - 2009/05/01 22:32 #1936 przez Tytus
Replied by Tytus on topic Odp.:Ubranie