kurs ratownika przedmedycznego

Więcej
2008/03/22 18:43 #714 przez waldih
kurs ratownika przedmedycznego was created by waldih
witam , proszę o informacje n/t kursu ratownika przedmedycznego - czy może zrobić go każdy, czy jest to odpłatne i kto organizuje takie kursy - nadmienię że nie posiadam na razie żadnych kursów w tym kierunku , z zawodu jestem elektromonterem

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2008/03/23 06:40 - 2008/03/23 06:41 #715 przez dyspozytor
Replied by dyspozytor on topic Odp.:kurs ratownika przedmedycznego
Witaj:)

Oczywiście ze kurs pierwszej pomocy może ukończyć każdy, a nawet każdy z nas powinien mieć ukończony taki kurs, bo przecież każdy z nas może się znaleźć w sytuacji kiedy będzie musiał pomóc poszkodowanemu, potrzebującemu pomocy.
Kursy organizują różne ośrodki szkoleniowe, grupy ratownictwa itp. Często takie kursy organizują szkoły ratownictwa przy stacjach pogotowia, czy PCK-i. Najczęściej są to odpłatne szkolenia, ale taki podstawowy kurs nie jest aż tak bardzo kosztowny;)Przykładem może być tutaj Grupa Ratowników Medycznych która działa w zachodniopomorskim, zerknij: www.grupamedyczna.prv.pl
Pozdrawiam
Piotr

P.S. Wesołych Świąt Wielkanocnych :)


Zachodniopomorskie Ratownictwo Medyczne
Wiktoria Julia
Plik załącznika:

www.ratownik-med.pl
www.eskumed.pl
www.karetki.ratownik-med.pl
www.sklep.ratownik-med.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2008/03/30 15:22 #745 przez waldih
Replied by waldih on topic Odp.:kurs ratownika przedmedycznego