Zaloguj
x
x
Zarejestruj
x

Praca licencjacka

Więcej
2008/10/16 07:54 #1404 przez maciej.wojdat
maciej.wojdat stworzył temat: Praca licencjacka
Witam. Jestem studentem ostatniego semestru ratownictwa medycznego i pisze pracę na temat \"Oparzenia dorosłych jako stan zagrożenia życia\". Poszukuje różnych pozycji książkowych, notatek, zdjęć itp na ten temat. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam. Maciek.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2008/10/17 13:00 #1408 przez Tytus
Odp.:Praca licencjacka