Studium Ratownika Medyczneg - Zaocznie

Więcej
2013/01/31 19:02 #8896 przez yunivers
Studium Ratownika Medyczneg - Zaocznie was created by yunivers
Hej.
Jestem kierowca karetki dokładnie transportowej i chciałabym zrobić sobie ratownika medycznego.
Ale jako że pracuję to nie bardzo mogę zrobić go w systemie stacjonarnym.
I moje pytanie jest takie czy można zrobić go w systemie zaocznym? i czy gdzies na podkarpaciu sa takie uczelnie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/01/31 20:05 #8897 przez piotrek-med
Replied by piotrek-med on topic Odp: Studium Ratownika Medyczneg - Zaocznie
Kolego bez problemu możesz uczęszczać na zajęcia niestacjonarne, nie jestem z Podkarpacia ale znalazłem studim o kierunku ratownictwo medyczne w Rzeszowie- wysyłam ci link : www.medyk-studium.pl/default.php?act=ratownik

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/02/01 10:36 #8903 przez Patryk
Replied by Patryk on topic Odp: Studium Ratownika Medyczneg - Zaocznie
Z tego co się orientuje, to szkoły policealne o kierunku ratownik medyczny zostaną zamknięte z kolejnym naborem. To znaczy, że ostatnią szansą było załapanie się na semestr zimowy. Pozostała Ci jedynie szansa skorzystania z wyższych uczelni. Na moje oko powinieneś rozejrzeć się za uczelniami swojej okolicy i dowiedzieć się w jaki sposób podpisać się na semestr zimowy.
Powodzenia :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/02/01 12:58 #8905 przez piotrek-med
Replied by piotrek-med on topic Odp: Studium Ratownika Medyczneg - Zaocznie

Z tego co się orientuje, to szkoły policealne o kierunku ratownik medyczny zostaną zamknięte z kolejnym naborem. To znaczy, że ostatnią szansą było załapanie się na semestr zimowy. Pozostała Ci jedynie szansa skorzystania z wyższych uczelni. Na moje oko powinieneś rozejrzeć się za uczelniami swojej okolicy i dowiedzieć się w jaki sposób podpisać się na semestr zimowy.
Powodzenia :)