Pytanie o szkołe Ratownictwa...

Więcej
2008/12/29 12:50 #1697 przez KamilRt
Pytanie o szkołe Ratownictwa... was created by KamilRt
Witam. Chcialem zapytac, poniewaz aktualnie uczę sie w Technikum zaocznie Mechanik Samochodowy. Po ukonczeniu tej szkoły chcialbym zapisac sie do Szkoły policealnej Ratownik Medyczny oto link do szkoły... cke.com.pl/index.php?option=com_content&...id=23&Itemid=198
CZy nie bedzie wadziło to ze jestem po technikum a nie liceum? i jak to jest z pływaniem jesli nie potrafie pływać? Za wszelkie informacje dziekuje:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • medicus
  • medicus Avatar
  • Gość
  • Gość
2008/12/29 16:19 #1701 przez medicus
Replied by medicus on topic Odp.:Pytanie o szkołe Ratownictwa...
Witaj,

Jeżeli chodzi o Twoje Technikum to nie będzie przeszkód, kiedy ja jeszcze edukowałem się w Studium to 1 osoba była tylko po ogólniaku a reszta to byli właśnie specjaliści od naprawy samochodów, obróbki skrawaniem, mechanicy maszyn ślusarskich i takie tam cuda ;) Mam z nimi kontakt do dzisiaj i są obecnie naprawdę dobrymi czynnymi zawodowo ratownikami.B)
W temacie pływania jest różnie, też podeprę się przykładem. Składając papiery wymóg był jasny: karta pływacka. Heh, wszyscy ten wymóg spełnili, karty pływackie mieli, jednak 50% poza tą kartą z pływaniem niewiele miała wspólnego :P :P Tak naprawdę nauczyli się pływać dopiero w medyku. Pamiętaj, że jeżeli bardzo Ci zależy na tej szkole to na pewno dasz radę;)

medicus

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2008/12/29 17:21 #1702 przez KamilRt
Replied by KamilRt on topic Odp.:Pytanie o szkołe Ratownictwa...
Dzieki Ci Kolego za odpowiedz. Pozdrawiam!!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2008/12/30 10:18 #1705 przez Ania82
Replied by Ania82 on topic Odp.:Pytanie o szkołe Ratownictwa...
Witam.