Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

ImagePracownicy pogotowia wciąż czekają na głuchoniemych, którzy przekażą im swoje dane i numer telefonu. Stworzona baza pozwoli pomimo ciszy w słuchawce szybko dotrzeć do chorego.

Osoby głuchonieme same nie wezwą dla siebie karetki są zdane na pomoc swoich najbliższych. Przypomnijmy Roman Krupa szef pogotowia ratunkowego realizuje pomysł, który ma to zmienić. Najpierw jednak musi stworzyć bazę ludzi głuchoniemych. Może to zrobić tylko dzięki ich pomocy. Wciąż czeka na ludzi głuchoniemych i ich rodziny, które zgłoszą siebie lub najbliższych do bazy danych.
- Potrzebny nam jest adres i numery telefonów, z jakich głuchoniemy korzysta – zaznacza R. Krupa. Dane zostaną zarejestrowane przez dyspozytorkę. W sytuacji, gdy głuchoniemy będzie chciał wezwać karetkę dla siebie lub kogoś z rodziny zrobi to samodzielnie. Dyspozytorka widząc wyświetlony na monitorze komputera numer od razu skieruje pomoc pod adres przypisany do telefonu.

- Dodatkowo przekażemy numer komórki znajdującej się w dyspozytorni. Głuchoniemy w razie potrzeby będzie mógł wezwać pomoc wysyłając nam smsa z podanym adresem, pod jakim go znajdziemy – tłumaczy R. Krupa.
Rodziny głuchoniemych, którzy chcą, żeby ich najbliżsi znaleźli się w bazie danych pogotowia proszeni są o kontakt z pracownikami oddziału ratunkowego:
tel. 68 3882237.

Monika Owczarek

Źródło: tygodnikkrag.pl

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account