Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku poszukuje chętnych do pracy na stanowiskach operatora numeru alarmowego 112 w Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Czeka 12 wolnych stanowisk pracy na stałe oraz 7 na zastępstwo.

Do obowiązków należeć będzie przyjmowanie (także w języku obcym) i rejestrowanie w odpowiednim systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących pod numer alarmowy 112 oraz na inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym prowadzenie rozmów z osobami kierującymi zgłoszenie, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia dalszych działań); przekazywanie zgłoszeń dyspozytorom właściwym do zorganizowania działań lub właściwym dla danego podmiotu ratowniczego, zgodnie z dokonaną klasyfikacją zdarzenia bądź zagrożenia; odbieranie potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia przez właściwych dyspozytorów oraz przekazywanie osobom zgłaszającym informacji o przekazaniu zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu ratowniczego; współpraca z dyspozytorami służb, straży, Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz dyżurnych centrum zarządzania kryzysowego w celu realizacji bieżących działań ratowniczych.

Aby zdobyć pracę operatora telefonu nr 112 trzeba mieć wykształcenie co najmniej średnie. Trzeba też wykazać się: znajomością co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym (kwalifikacja ta musi być potwierdzona oświadczeniem kandydata o znajomości języka na danym poziomie); umiejętnością działania pod wpływem stresu i pod presją czasu; radzeniem sobie w sytuacjach trudnych; komunikatywnością i precyzyjnością w przekazywaniu komunikatów; umiejętnością współpracy; znajomością ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; znajomością rozporządzenia w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego.

Czytaj więcej: dziennikbaltycki.pl

Twoja reakcja na artykuł?

Aby dodać komentarz, zaloguj się!

 

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account